F.A.Q.
V: Wat zijn de huurvoorwaarden voor het huren van deze motor?
A: Veel informatie over de motor wordt in het zoekoverzicht weergegeven. Overige informatie zoals bijvoorbeeld het aantal heffingsvrije kilometers en de kosten per overschreden kilometer, is terug te vinden in het reserveringsoverzicht. Deze is op te roepen door op "Nu reserveren" te klikken.
V: Hoe weet ik zeker dat de motor echt is gereserveerd?
A: Zodra de betaling verwerkt is wordt de motor op de website direct vastgelegd. De verhuurder ontvangt direct een melding.
V: Wat zijn de kosten van het reserveren?
A: Om een reservering te kunnen plaatsen dient u in ieder geval € 7,50 te betalen via het beveiligde betaalgedeelte. Het verschilt per verhuurder en huurperiode of er nog meer kosten (Borg) in rekening gebracht worden voordat de motor definitief vastgelegd is. Deze informatie wordt getoond onder 'Aanvullende Voorwaarden Verhuurder', voordat u daadwerkelijk de reservering betaald.
V: Kan ik een reservering via deze website annuleren of wijzigen?
A: Nee, u kunt de reservering alleen annuleren en wijzigen via de verhuurder. De gegevens die u hiervoor nodig heeft ontvangt u in de reserveringsbevestiging. Indien u dit bericht niet heeft ontvangen, of per ongeluk heeft verwijderd, kunt u het reserveringsnummer uit de details van uw betaling doormailen via de contactpagina. Wij brengen u dan in contact met de verhuurder.
V: Mag een verhuurder mij weigeren?
A: Indien de verhuurder hier reden toe ziet kan deze u weigeren als klant. In dat geval wordt 50% van de reserveringskosten (€ 3,75) en indien van toepassing betaalde borg aan u gecrediteerd. Bij de aanvullende voorwaarden van de verhuurder worden de belangrijkste voorwaarden weergegeven, lees deze goed voordat u daadwerkelijk een reservering plaatst.
V: Kan ik de reserveringskosten ook op een andere manier betalen?
A: Nee, het is niet mogelijk om de reserveringskosten op een andere manier te betalen. Door online te betalen kunnen wij uw betaling direct verwerken en uw reservering ook direct versturen naar de verhuurder. Uw motor is daarmee direct gereserveerd.
V: Bij mij in de buurt is er wel een motorverhuurder, maar ik kan geen motoren vinden binnen mijn postcode gebied?
A: Dit kan een aantal oorzaken hebben:
- de verhuurder neemt geen deel aan deze website,
- er zijn geen motoren beschikbaar binnen de door u gekozen periode
- de door u gekozen afstand in het zoekscherm is niet groot genoeg.
V: Ik heb opgegeven dat ik binnen een afstand van 25 kilometer van mijn postcode wil zien welke motoren ik kan huren. Nu toont de website een motor waarvoor ik 35 kilometer moet reizen. Hoe kan dat?
A: De website controleert welke motoren er hemelsbreed beschikbaar zijn binnen de gekozen afstand en postcode gebied, de werkelijke reisafstand kan hierdoor groter zijn.